Styring af leverandørkæde

nVent Thermal Management tilbyder administration af forsyningskæden, hvilket omfatter planlægning og administration af alle aktiviteter, der har med indkøb, omstilling og logistik at gøre. Disse aktiviteter udføres alle sammen inden for rammerne af driftsmæssig topkvalitet.

Ved at anvende førstekøberens koncept er nVent Thermal Management’ indkøbsmedarbejdere ansvarlige for kunde- og/eller projektspecifikke køb. Projektets logistikadministration koordineres med den overordnede projektstyring for at sikre, at det synkroniseres med projektets mål og tidsplan.

Derfor skal al bevægelse og opbevaring af nødvendige produkter, opgørelse af igangværende arbejde og leverancer fra oprindelsespunkt til leveringspunkt kontrolleres og gennemføres via en maksimal merværdi og strategiske indkøb, idet der tages højde for kundens samlede ejeromkostninger.

 

Distributionscentre

nVent Thermal Management' udvalg af standardprodukter går gennem de to vigtigste distributionscentre, i Californien i USA og i Leuven i Belgien. Al logistik udføres ved hjælp af avancerede planlægningsmetoder inden for rammerne af driftsmæssig topkvalitet.

Connection and Protection